Najpopularniejszą hybrydą Toyoty w Polsce jest Corolla. Tytuł lidera przejęła od Aurisa w 2019 roku, czyli w pierwszym roku swojej obecności na rynku. W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2022 roku do klientów trafiło 9926 egz. Corolli Hybrid. Stanowi to 62% wszystkich egzemplarzy modelu sprzedanych w tym roku.
Drugą najczęściej wybieraną hybrydą marki jest Toyota C-HR. Model ten jest dostępny wyłącznie z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru. Klienci marki kupili w tym roku 7257 egz. tego auta.
Trzecie miejsce w zestawieniu najpopularniejszych hybryd Toyoty zajął RAV4 Hybrid z wynikiem 6973 egz. Hybrydowe wersje odpowiadają obecnie za 90% sprzedaży tego SUV-a.
Na czwartym miejscu uplasował się Yaris Cross. Model ten debiutował w ubiegłym roku, a w tym roku z wynikiem 4648 egz. wyprzedził hybrydową wersję Yarisa (4324 egz.). Yarisa Cross można kupić zarówno z silnikiem benzynowym 1.5, jak i z napędem hybrydowym w układzie FWD lub AWD-i. Odmiany hybrydowe stanowią 81% sprzedaży miejskiego crossovera (w przypadku Yarisa – 45%).
Średniej wielkości sedan Camry oraz 7-osobowy SUV Highlander w Europie są dostępne wyłącznie z napędem hybrydowym opartym na silniku 2,5 l. W tym roku w Polsce sprzedaż tych modeli wyniosła odpowiednio 1859 egz. i 1542 egz.